I vitture cù trasmissione automatica sò preferite da parechji cunsumatori per via di a comodità di cambià marcia. Cumu mantene i vitture cù trasmissione automatica? Demu un'ochjata à u sensu cumunu di a manutenzione di i vitture cù trasmissione automatica.
1. Bobina d'accensione
(Parti di furtuna)
Parechje persone sanu chì a candela hà bisognu d'esse rimpiazzata regularmente, ma trascuranu a manutenzione di altre parti di u sistema d'accensione, è a bobina d'alta tensione d'accensione hè una di elle. Quandu u mutore hè in funzione, ci sò spessu decine di migliaia di volt di corrente d'impulsu d'alta tensione nantu à a bobina d'accensione. Siccomu funziona in un ambiente à alta temperatura, pulverulente è vibrante per un bellu pezzu, inevitabilmente invechjarà o ancu dannighjarà.
2. Tubu di scaricu
(kit di perni di king-pin, giuntu universale, bulloni di mozzo di rota, produttori di bulloni di alta qualità, fornitori è esportatori, Site sempre preoccupatu da a mancanza di fornitori di qualità? Cuntattateci avà whatapp: +86 177 5090 7750 email:randy@fortune-parts.com)
U tubu di scappamentu di a vittura hè arrugginitu, currudu è perforatu, ciò chì face chì u rumore seccu aumenti è a perdita di putenza. A ragione principale hè chì ùn hè micca mantinutu. Sè a marmitta hè scolorita in u tubu di scappamentu, è u tubu di scappamentu entra in l'acqua quandu si guida nantu à una strada d'acqua prufonda, è dopu u mutore hè spento, allora stu tipu di dannu hè fatale per a vittura. Dunque, u tubu di scappamentu hè una di e parti più facilmente dannighjate sottu à a vittura. Ùn vi scurdate di dà un'ochjata quandu si revisiona, in particulare u tubu di scappamentu cù u convertitore cataliticu à trè vie, chì deve esse verificatu attentamente. Hè cunsigliatu di mantene a vittura nova una volta dopu a so immatriculazione, è di solitu hè mantinutu una volta ogni sei mesi.
3. Copertura di a gabbia di palla
A gabbia di a sfera di a vittura hè divisa in una gabbia di a sfera interna è una gabbia di a sfera esterna, cunnisciuta ancu cum'è "giunta à velocità costante". A funzione principale di a gabbia di a sfera hè di impedisce à a polvera di entre in a gabbia di a sfera è di impedisce a perdita di lubrificante in a gabbia di a sfera. Dopu à u dannu, questu pruvucarà una macinazione a seccu, è in casi gravi, u mezu albero serà rottamatu, dunque devenu esse fatte ispezioni di rutina.
4. Canister di carbone
Hè un dispusitivu chì raccoglie u vapore di benzina è u riutiliza. Si trova trà a pipa di u serbatu di benzina è u mutore. A so pusizione d'installazione nantu à ogni vittura hè diversa, sia nantu à u quadru sia davanti à u mutore, vicinu à u cappucciu. In generale, ci sò solu trè tubi nantu à u serbatu di carburante. U tubu chì furnisce carburante à u mutore è u tubu di ritornu sò ligati à u mutore, è a cartuccia di carbone si pò truvà longu u tubu restante.
5. Cuscinetti di u generatore
Parechji riparatori sò oghje chjamati "stivatori", ciò chì significa chì cambianu solu e parti è ùn riparanu micca. In fatti, basta chì certi cumpunenti sianu mantenuti secondu e regulazioni, a so vita pò esse assai allungata, è u generatore hè unu di elli. In generale, quandu u veiculu percorre 60.000-80.000 chilometri, u generatore deve esse revisionatu. Inoltre, i cuscinetti di a pompa di l'acqua, di a pompa di u servosterzo è di u compressore di u climatizzatore devenu ancu esse verificati regularmente.
imagine
6. Candela d'accensione
I tipi di candele ponu esse divisi in candele à core di rame ordinariu, candele à oru d'ittriu, platinu, iridiu, candele in lega di platinu-iridiu, ecc. Diversi tipi di candele anu diverse durate di vita, chì varianu da 30.000 à 100.000 chilometri. A candela hè ligata à l'eccellenti prestazioni di a vittura, è pò ancu risparmià benzina per a vittura, dunque a manutenzione di a candela hè assai necessaria, è a deposizione di carbone è a liberazione di a candela devenu esse verificate regularmente.
7. Asta di sterzu
Quandu si parcheghja, s'è u volante ùn torna micca à a pusizione curretta, a rota tirerà a barra di sterzu è ùn pò micca esse riturnata, è l'ingranaggio di u volante è a cremagliera di a barra di sterzu sò ancu sottumessi à stress, ciò chì farà chì ste parte accelerinu l'invecchiamentu o a deformazione cù u tempu. Durante a manutenzione, assicuratevi di verificà attentamente sta parte. U metudu hè assai simplice: tene u tirante è scuzzulatelu vigorosamente. S'ellu ùn ci hè micca scuzzulata, significa chì tuttu hè nurmale. Altrimenti, a testa sferica o u gruppu di u tirante devenu esse rimpiazzati.
8. Discu di frenu
In paragone cù e ganasce di frenu, i dischi di frenu sò raramente mintuvati da i pruprietarii di vitture in e so rutine di manutenzione. In realtà, tramindui sò impurtanti. A maiò parte di i pruprietarii di vitture si dumandanu quandu rimpiazzà e ganasce di frenu, ma ùn prestanu micca attenzione à u deterioramentu di u discu di frenu. Cù u tempu, questu affetterà direttamente a sicurezza di frenata. In particulare quandu e ganasce di frenu sò rimpiazzate duie o trè volte, devenu esse rimpiazzate. Dopu tuttu, se u discu di frenu si consuma troppu, u so spessore diventerà assai finu, ciò chì affetterà a guida nurmale in ogni mumentu.
9. Ammortizzatore
E perdite d'oliu sò un segnu di danni à l'ammortizzatori, cum'è l'aumentu significativu di i dossi nantu à e strade cattive o e distanze di frenata più lunghe.
Quì sopra introduce u cuntenutu pertinente di u sensu cumunu di a manutenzione di e vitture cù trasmissione automatica. Demu un'ochjata à i malintesi di a manutenzione di e vitture cù trasmissione automatica.
imagine
Mitu 1: Ùn cunfirmà micca u cambiamentu di marcia prima di avvià u mutore
Certi cunduttori avvianu u mutore in marce diverse da P o N, ancu s'è u mutore ùn pò micca funziunà (per via di a prutezzione di u mecanismu di interbloccu, pò esse avviatu solu in P è N), ma hè pussibule di brusgià l'interruttore di partenza neutra di a trasmissione. Perchè a trasmissione automatica hà un interruttore di partenza neutra. A trasmissione pò avvià u mutore solu in a marcia P o N, in modu da impedisce à a vittura di avvià subitu quandu altre marce sò avviate per sbagliu. Dunque, assicuratevi di cunfirmà se a leva di cambiamentu hè in a marcia P o N prima di avvià u mutore.
imagine
Malintesa 2: Sempre in marcia D quandu si parcheghja per un bellu pezzu
Quandu un veiculu equipatu di una trasmissione automatica hè bluccatu in un ingorgu stradale, certi pruprietarii di vitture spessu appughjanu solu u pedale di u frenu, ma a leva di cambiamentu hè tenuta in a marcia D (marcia di guida) è ùn cambia micca marcia. Questu hè permessu se u tempu hè cortu. Tuttavia, se u tempu di parcheghju hè longu, hè megliu passà à a marcia N (marcia neutra) è applicà u frenu di parcheghju. Perchè quandu a leva di cambiamentu hè in a marcia D, a vittura cù trasmissione automatica hà generalmente un ligeru muvimentu in avanti. Se premete u pedale di u frenu per un bellu pezzu, hè equivalente à fermà furzatamente stu muvimentu in avanti, ciò chì face chì a temperatura di l'oliu di trasmissione aumenti è l'oliu si deteriori facilmente, in particulare quandu u sistema di climatizazione funziona, hè più svantaghju quandu a velocità di u mutore à u minimu hè alta.
imagine
Mitu 3: Aumentà l'acceleratore per passà à a marcia alta
Certi cunduttori pensanu chì, finch'è a marcia D principia, ponu passà à una marcia à alta velocità aumentendu continuamente l'acceleratore, ma ùn sanu micca chì questu approcciu hè sbagliatu. Perchè l'operazione di cambiamentu deve esse "riceve l'acceleratore per passà à una marcia superiore in anticipu, appughjà l'acceleratore per passà à una marcia inferiore in anticipu". Vale à dì, dopu avè principiatu in a marcia D, mantene l'apertura di l'acceleratore à 5%, accelera à 40 km/h, rilascia rapidamente l'acceleratore, pò esse alzatu à una marcia, è dopu accelera à 75 km/h, rilascia l'acceleratore è alza una marcia. Quandu si cala, appughjà a velocità di guida, appughjà un pocu l'acceleratore è vultà à a marcia bassa. Ma ci vole à nutà chì l'acceleratore ùn pò micca esse appughjatu finu in fondu. Altrimenti, una marcia bassa serà impegnata furzatamente, causendu forse danni à a trasmissione.
imagine
Malintesa 4: Scià in marcia N quandu si guida à alta velocità o in discesa
Per risparmià carburante, certi cunduttori mettenu a leva di cambiamentu in N (neutru) quandu guidanu à alta velocità o in discesa, ciò chì pò brusgià a trasmissione. Siccomu a velocità di l'arburu di uscita di a trasmissione hè assai alta in questu mumentu, è u mutore funziona à u minimu, l'alimentazione d'oliu di a pompa di l'oliu di a trasmissione hè insufficiente, a cundizione di lubrificazione hè deteriorata, è per a frizione multidiscu in a trasmissione, ancu s'è a putenza hè stata interrotta, u so discu passivu hè guidatu da e rote à alta velocità. Mentre funziona, hè faciule causà risonanza è slittamentu, cù cunsequenze negative. Quandu avete veramente bisognu di scende per una longa pendenza, pudete mantene a leva di cambiamentu in u bloccu D per andà in discesa, ma ùn spegnete micca u mutore.
imagine
Mitu 5: Spinghje u carrettu per avvià u mutore
I vitture dotate di trasmissioni automatiche è convertitori catalitici à trè vie ùn ponu micca esse avviate per via di a mancanza di batteria, è hè assai sbagliatu avvià spinghjendu persone o altri veiculi. Perchè, aduprendu u metudu sopra ùn hè micca capace di trasmette a putenza à u mutore, ma dannigherà u convertitore cataliticu à trè vie.
Data di publicazione: 08 di marzu di u 2022