1. Fate attenzione à u latu di a strada cù balconi è finestre
Certi anu cattive abitudini, sputà è i mozziconi di sigaretta ùn bastanu micca, è ancu ghjittà cose da alta quota, cum'è vari noccioli di frutta, batterie usate, ecc. Un membru di u gruppu hà dettu chì u vetru di a so vittura Honda in pianu di sottu hè statu rottu da una pesca marcia ghjittata da l'11esimu pianu, è a Volkswagen nera di un altru amicu hà avutu un cappucciu pianu sfracicatu da una batteria usata ghjittata da u 15esimu pianu. Ciò chì hè ancu più spaventosu hè chì in un ghjornu ventu, i vasi di fiori di certi balconi saranu sfracicati s'elli ùn sò micca riparati currettamente, è e cunsequenze ponu esse imaginate.
2. Pruvate à ùn occupà i "posti di parcheghju fissi" di l'altri
I parcheghji à fiancu à a strada davanti à certi magazini sò cunsiderati da certi cum'è "parcheghji privati". Va bè à parcheghjà una o duie volte. Parcheghjà quì spessu per un bellu pezzu hè particularmente vulnerabile à e rappresaglie, cum'è pittura, perforazione è sgonfiamentu. , vetru rottu, ecc. pò accade, in più, fate attenzione à ùn piantà è bluccà i passaggi di l'altri, è hè faciule esse rappresagliatu.
3. Fate attenzione à mantene a megliu distanza laterale
Quandu duie vitture parcheghjanu fiancu à fiancu à fiancu à fiancu à a strada, a distanza urizzuntale hè famosa. A distanza a più periculosa hè di circa 1 metru. 1 metru hè a distanza à a quale si pò batte a porta, è quandu si batte, hè guasi l'angulu massimu d'apertura di a porta. Hè guasi a velocità massima di a linea è a forza d'impattu massima, chì guasi certamente farà cascà e cavità o danneghjerà a pittura. U megliu modu hè di stà u più luntanu pussibule, parcheghjendu à 1,2 metri è più, ancu s'è a porta hè aperta à l'apertura massima, ùn serà micca accessibile. S'ellu ùn ci hè manera di stà luntanu, basta à stà à ella è à mantene la à menu di 60 cm. Per via di a vicinanza, a pusizione di tutti quelli chì aprenu a porta è entranu è escenu da l'autobus hè stretta, è i muvimenti sò chjuchi, ma và bè.
4. Fate attenzione quandu parcheghjate sottu à un arburu
Certi arburi lascianu cascà frutti in una certa stagione, è i frutti si romperanu quandu sò lasciati cascà in terra o nantu à a vittura, è u suchju chì ferma hè ancu assai viscosu. Hè più faciule lascià escrementi d'uccelli, gomme, ecc. sottu à l'arburu, chì sò assai currusivi, è e cicatrici nantu à a pittura di a vittura ùn sò micca trattate in tempu.
5. Fermatevi cù cura vicinu à a surtita d'acqua di l'unità esterna di u climatizzatore.
Sè l'acqua di l'aria condizionata si mette nantu à a pittura di a vittura, i segni lasciati saranu difficiuli da lavà, è pò esse necessariu lucidalla o strofinalla cù cera di sabbia.
Data di publicazione: 25 d'aprile di u 2022