I perni à molla sò aduprati in parechji assemblaggi diversi per una varietà di ragioni

I perni à molla sò aduprati in parechji assemblaggi diversi per una varietà di ragioni: per serve cum'è perni di cerniera è assi, per allineà i cumpunenti, o semplicemente per fissà parechji cumpunenti inseme. I perni à molla sò furmati rullendu è cunfigurà una striscia metallica in una forma cilindrica chì permette a cumpressione radiale è u recuperu. Quandu sò implementati currettamente, i perni à molla furniscenu giunti robusti affidabili cù una eccellente ritenzione.

Durante l'installazione, i perni à molla si cumpressanu è si cunformanu à u foru ospitante più chjucu. U pernu cumpressu esercita tandu una forza radiale esterna contr'à a parete di u foru. A ritenzione hè furnita da a cumpressione è da l'attritu risultante trà u pernu è a parete di u foru. Per questa ragione, u cuntattu di a superficia trà u pernu è u foru hè criticu.

Aumentà a tensione radiale è/o a superficia di cuntattu pò ottimizà a ritenzione. Un pernu più grande è più pesante mostrerà una flessibilità ridotta è, di cunsiguenza, a carica di a molla installata o a tensione radiale serà più alta. I perni di molla a spirale sò l'eccezione à sta regula, postu chì sò dispunibili in parechje funzioni (leggeri, standard è pesanti) per furnisce una gamma più grande di forza è flessibilità in un diametru datu.

Ci hè una relazione lineare trà l'attritu/ritenzione è a lunghezza di l'impegnu di un pernu à molla in un foru. Dunque, aumentà a lunghezza di u pernu è a risultante superficia di cuntattu trà u pernu è u foru ospitante darà una ritenzione più alta. Siccomu ùn ci hè ritenzione à l'estremità di u pernu per via di u smussatu, hè impurtante piglià in contu a lunghezza di u smussatu quandu si calcula a lunghezza di l'impegnu. In nessun puntu u smussatu di u pernu deve esse situatu in u pianu di taglio trà i fori di accoppiamentu, postu chì questu pò purtà à a traduzzione di a forza tangenziale in forza assiale chì pò cuntribuisce à u "camminà" o à u muvimentu di u pernu luntanu da u pianu di taglio finu à chì a forza sia neutralizzata. Per evità questu scenariu, hè cunsigliatu chì l'estremità di u pernu sbulichi u pianu di taglio di un diametru di pernu o più. Questa cundizione pò ancu esse causata da fori conici chì ponu traduce in modu simile a forza tangenziale in muvimentu versu l'esternu. In quantu tale, hè cunsigliatu di implementà fori senza conicità è, se a conicità hè necessaria, ferma sottu à 1° inclusu.

I perni à molla recupereranu una parte di u so diametru preinstallatu induve ùn sò micca supportati da u materiale ospitante. In l'applicazioni per l'allineamentu, u pernu à molla deve esse inseritu à u 60% di a lunghezza tutale di u pernu in u foru iniziale per fissà permanentemente a so pusizione è cuntrullà u diametru di l'estremità sporgente. In l'applicazioni di cerniere à adattamentu liberu, u pernu deve stà in i membri esterni, sempre chì a larghezza di ognuna di queste località sia più grande o uguale à 1,5 volte u diametru di u pernu. Se sta linea guida ùn hè micca soddisfatta, pò esse prudente mantene u pernu in u cumpunente cintrali. E cerniere à adattamentu per attritu richiedenu chì tutti i cumpunenti di a cerniera sianu preparati cù fori currispondenti è chì ogni cumpunente, indipendentemente da u numeru di segmenti di cerniera, massimizzi l'impegnu cù u pernu.


Data di publicazione: 11 di ghjennaghju di u 2022