1. Cunsumu di carburante supplementu
Ci sò trè aspetti à u cunsumu supplementu di carburante: unu hè chì a temperatura in invernu hè troppu bassa, u mutore hà bisognu di più calore per fà u travagliu, dunque u cunsumu di carburante hè naturalmente altu; l'altru hè chì a viscosità di l'oliu hè più alta in invernu, è a temperatura di u corpu di u mutore hè bassa, ciò chì face chì u carburante sia atomizatu. Se peghju, una parte di l'oliu senza combustione hè drenata; terzu, u mutore ùn pò micca mantene a temperatura nurmale di travagliu per via di a circulazione di l'acqua di raffreddamentu chì toglie una parte di u calore, dunque u funziunamentu nurmale pò esse mantinutu solu aumentendu a quantità di iniezione di carburante.
2. Cunsumu di carburante di riscaldamentu
Parechji pruprietarii di vitture pensanu chì soffià aria calda hè più efficiente in termini di carburante chè soffià aria fredda, ma questu ùn hè micca u casu. Teoricamente, l'aria calda hà solu bisognu di mandà l'aria calda da u serbatoiu d'acqua di u mutore in a cabina senza avvià u compressore di l'aria condizionata per riscaldà a vittura. Dunque, parechje persone sentenu chì stu calore hè digià quì, ùn ci hè micca cunsumu d'energia supplementu, è ùn ci deve esse micca cunsumu di carburante supplementu.
Tuttavia, a temperatura hè bassa in l'invernu. Sè u riscaldamentu hè accesu, u mutore hà bisognu di furnisce calore supplementu in più di a cunservazione di u calore. À u listessu tempu, per mantene a temperatura di funziunamentu, u mutore hà bisognu di aumentà a quantità di iniezione di carburante, cusì u cunsumu di carburante diventa più altu.
(kit di perni di king-pin, giuntu universale, bulloni di mozzo di rota, produttori di bulloni di alta qualità, fornitori è esportatori, Site sempre preoccupatu da a mancanza di fornitori di qualità? Cuntattateci avà whatapp: +86 177 5090 7750 email:randy@fortune-parts.com)
3, i pneumatici causanu perdita d'oliu
I pneumatici ùn cunsumanu micca carburante in tempi nurmali, ma in invernu, a temperatura hè bassa, è a pressione di l'aria in i pneumatici ùn pò esse aghjustata currettamente, ciò chì aumenta l'attritu di i pneumatici è aumenta u cunsumu di carburante. Dunque, hè cunsigliatu chì i pruprietarii di vitture chì utilizanu pneumatici per tutte e stagioni possinu aumentà a pressione di i pneumatici di 0,2-0,3 Bar in invernu.
In più di e ragioni sopra menzionate, e ragioni di un cunsumu elevatu di carburante in invernu includenu e vitture calde à u minimu, u funziunamentu ininterrottu di i ventilatori elettronichi è u fallimentu di i sensori di temperatura di l'acqua. Dopu avè cunnisciutu e ragioni di stu cunsumu di carburante, demu un'ochjata à alcuni cunsiglii per risparmià carburante.
1. Verificate a pressione di i pneumatici è u gradu di usura in tempu;
Siconda, rimpiazzamentu puntuale di e candele;
3. U tempu di riscaldamentu ùn deve esse troppu longu, circa 30 secondi à 1 minutu, è dopu riscaldate a vittura quandu si guida pianu pianu. Dopu à unu o dui chilometri, u mutore ghjunghjerà à a temperatura di funziunamentu;
4. Aduprate benzina cù una alta pulizia. Tale benzina ùn hè micca faciule per furmà depositi di carbone è pò riduce efficacemente u cunsumu di carburante. Dunque, a benzina di alta qualità deve esse aghjunta quandu si face u rifornimentu;
5. Quandu a vittura funziona à alta velocità, a resistenza di l'aria aumenterà, dunque u cunsumu di carburante aumenterà ancu ellu.
6. Cuntinuate à guidà à una velocità custante, perchè l'accelerazioni brusche frequenti è e frenate brusche aumenteranu u cunsumu di carburante.
Data di publicazione: 18 d'aprile 2022