Doosan Infracore Europe hà lanciatu u DX380DM-7, u so terzu mudellu in a gamma High Reach Demolition Excavator, unendu i dui mudelli esistenti lanciati l'annu passatu.

Operatu da a cabina inclinabile d'alta visibilità nantu à u DX380DM-7, l'operatore hà un ambiente eccellente particularmente adattatu per l'applicazioni di demolizione di alta portata, cù un angolo di inclinazione di 30 gradi.L'altezza massima di u pin di u boom di demolizione hè 23 m.
U DX380DM-7 conserva ancu un sotterru idraulicu, chì si estende à una larghezza massima di 4,37 m per furnisce una stabilità ottima quandu travaglia in siti di demolizione.A larghezza di u sottucarru pò esse ritirata idraulicamente à 2,97 m in a pusizione di larghezza stretta, per u trasportu di a macchina.U meccanismo di regolazione hè basatu annantu à un designu di cilindru internu lubrificatu permanentemente chì minimizza a resistenza durante u muvimentu è aiuta à prevene danni à i cumpunenti.
Cum'è tutti l'escavatori di demolizione Doosan, e caratteristiche di sicurezza standard includenu una guardia di cabina FOGS, valvole di sicurezza per u boom, cilindri di bracciu è bracciu intermedi è un sistema d'avvisu di stabilità.

Disegnu Multi-Boom per una Flessibilità Aumentata
In cumunu cù l'altri mudelli in a gamma High Reach, u DX380DM-7 furnisce una flessibilità aumentata cù un disignu di boom modulare è un mecanismu di serratura idraulica.Stu disignu innovativu facilita un cambiamentu faciule trà un boom di demolizione è un boom di terra per rializà diversi tipi di travagliu nantu à u stessu prughjettu, utilizendu a stessa macchina.
U disignu multi-boom permette ancu à u boom di terra move per esse muntatu in dui modi diffirenti, chì cù u boom di demolizione, furnisce più flessibilità cù un totale di trè cunfigurazioni diverse per a stessa macchina di basa.
Un stand speciale hè furnitu per facilità l'operazione di cambiamentu di u boom, chì hè basatu annantu à cunnessione di accoppiamentu idraulicu è meccanicu à cambiamentu rapidu.Un sistema basatu in cilindru hè utilizatu per spinghje i perni di serratura in u locu per aiutà à cumplettà a prucedura.
Quandu equipatu cù u boom di scavà in a cunfigurazione dritta, u DX380DM-7 pò travaglià à una altezza massima di 10,43 m.


Tempu di posta: 12-novembre-2021