John Deere espande a so offerta di attrezzature compatte cù l'introduzione di u sistema di u carro antivibrazione per a pala cingolata compatta 333G.

Cuncipitu per riduce e vibrazioni di a macchina è aumentà u cunfortu di l'operatore, u sistema antivibrazioni di u sottucarru hè statu creatu in un tentativu di cumbatte a fatigue di l'operatore è migliurà l'esperienza di l'utente.
«In John Deere, simu impegnati à migliurà l'esperienza di i nostri operatori è à creà un situ di travagliu più produttivu è dinamicu», hà dettu Luke Gribble, direttore di marketing di suluzioni, John Deere Construction & Forestry. «U novu sottocarru antivibrazione rispetta questu impegnu, furnendu una suluzione per aumentà u cunfortu, chì à u so tornu aumenta e prestazioni di l'operatore. Migliurendu l'esperienza di l'operatore, aiutemu à massimizà a produttività è a redditività generale in u situ di travagliu».
A nova opzione di u sottucarru cerca di migliurà u funziunamentu di a macchina, aiutendu l'operatori à stà cuncintrati nantu à u travagliu in corsu.
E caratteristiche principali di u sistema di u sottucarru antivibrazioni includenu un sottucarru isolatu, rulli di bogie, punti di ingrassaggio aggiornati, schermu di prutezzione di tubi idrostatici è isolatori di gomma.
Utilizendu una sospensione antivibrazione à a parte anteriore è posteriore di u quadru di a pista è assorbendu i scossa attraversu l'isolatori di gomma, a macchina furnisce una guida più fluida per l'operatore. Queste caratteristiche permettenu ancu à a macchina di viaghjà à velocità più elevate pur mantenendu u materiale, è permettenu à a macchina di flettessi in su è in giù, creendu una sperienza di l'operatore più comoda, aiutendu infine à riduce a fatica di l'operatore.


Data di publicazione: 12 di nuvembre di u 2021