John Deere espande a so offerta di equipaghji compatti cù l'intruduzione di u sistema di trainu antivibrazioni per u 333G Compact Track Loader.

Cuncepitu per riduce a vibrazione di a macchina è aumentà u cunfortu di l'operatore, u sistema di trainu anti-vibrazioni hè statu creatu in un tentativu di cumbatte a fatigue di l'operatore è di migliurà l'esperienza di l'utilizatori.
"In John Deere, simu impegnati à rinfurzà l'esperienza di i nostri operatori è à creà un situ di travagliu più produttivu è dinamicu", hà dettu Luke Gribble, direttore di marketing di soluzioni, John Deere Construction & Forestry."U novu trainu anti-vibrazioni cumporta quellu impegnu, furnisce una soluzione per aumentà u cunfortu, à u turnu aumentendu u rendiment di l'operatore.Migliurendu l'esperienza di l'operatore, aiutemu à maximizà a produtividade generale è a prufittuità in u situ di travagliu ".
A nova opzione di carrozzatura cerca di rinfurzà l'operazione di a macchina, aiutendu l'operatori à stà cuncentrati nantu à u travagliu in manu.
E caratteristiche chjave di u sistema di trainu anti-vibrazione includenu un trenu isolatu, rulli di bogie, punti di grassu aghjurnati, scudo di prutezzione di tubi idrostatici è isolanti di gomma.
Utilizendu una sospensione anti-vibrazione à a parte anteriore è posteriore di u quadru di a pista è assorbendu u scossa attraversu l'isolatori di gomma, a macchina furnisce una corsa più liscia per l'operatore.Queste caratteristiche permettenu ancu à a macchina di viaghjà à velocità più altu mantenendu u materiale, è permettenu à a macchina di flettere in su è in giù, creendu una sperienza di l'operatore più còmoda, aiutendu infine à riduce a fatica di l'operatore.


Tempu di posta: 12-novembre-2021