Molti lubrificanti di grassu per un usu più longu sò una caratteristica impurtante di a nova linea chì i Kits Pin King No-Ream liberati da FORTUNE PARTS.

Molti lubrificanti di grassu per un usu più longu sò una caratteristica impurtante di a nova linea chì i Kits Pin King No-Ream liberati da FORTUNE PARTS.I novi kit di king pin sò fabbricati da acciai cromati di alta qualità, trattamentu termale strettu è utensile CNC Center.
L'impurtante per assicurà a precisione di fabricazione nantu à e dimensioni hè l'usu di strumenti di machinazione di precisione di qualità superiore, cuntinuendu à introduci novi macchine CNC avanzate chì assicuraranu chì i prudutti sò pruduciuti in modu automaticu è cù difetti più bassi.

Intantu, a scelta di u materiale hà ancu un grande influenza nantu à u rendiment di i pezzi di ricambio di king pin quandu funziona.L'acciaio speciale cù 40CrB sò una bona scelta per u materiale, dopu à un trattamentu termicu di quenching propiu è induzione in a superficia, farà ancu u temperatu dopu l'induzione per fà u materiale più tenacità è anti-usura.

L'ispezione di trasfurmazioni si migliura ancu quandu una nova linea di produzzione hè introduta, ogni prucessu deve avè un record di dettagli durante a forgiatura, u trattamentu termicu, a machinazione, a macinazione è l'imballa.U cuntrollu di trasfurmazioni hè una materia assai impurtante per u cuntrollu di qualità, ci focalizemu in ogni prucessu per assicurà chì i prudutti sò 99.99% senza prublema prima di spedizione.

I kit di rè furnisce ancu cù lunghezze multiple di diametru.Hè adattatu per parechje marche di camion è autobus.Questi kit includenu bushings spirali di bronzu cù solchi di grassu più profondi, chì permettenu un 20 per centu più di grassu in spazii faciuli di usu.
U novu disignu rende ancu più efficiente a riparazione di l'assi di sterza frontale.Chistu significa chì ùn ci hè micca bisognu di rializà i bushings di king pin dopu avè installatu in l'articulazione di steer, chì risparmià u travagliu di travagliu è u tempu di riparazione.Cù u novu kit di king pin, l'usu di alesatori, presse è bushing-in pressing-in durante a stallazione ùn sò più necessarii.

I solchi di grassu più profondi per un usu più longu sò una caratteristica chjave di a nova linea di Kit Pin King No-Ream chì hè stata liberata da FORTUNE PARTS.

Tutti i kit FORTUNE PARTS No-Ream King Pin sò sustinuti da una garanzia di un annu o 50,000 miglia.


Tempu di posta: 05-novembre-2021