Perchè duvemu fà a disinfezione di l'internu di a vittura?

U spaziu di a vittura hè relativamente chjuca.A causa di l'apertura è a chjusura di e porte, l'entrata è l'uscita di e persone, fumà, beie o manghjendu certi residui di l'alimentu pruvucarà un gran numaru d'acari è battìri à cresce, è ancu alcuni odori irritanti seranu pruduciutu.

 

I pezzi di plastica, a pelle è l'altri parti in a vittura pruduceranu gasi carcinogeni nocivi cum'è formaldehyde è benzene, chì anu da esse puliti è prutetti in tempu.Durante a guida, l'odore peculiare pruduciutu da u chjusu strettu di i finestri ùn hè micca faciule d'eliminà, vale à dì, u cunfortu di i passageri hè affettatu.Duranti a staghjoni, a malatia hè frequente, chì hè faciule per causà u corpu di u cunduttore per malatu, è ancu aumentà u ride.A pussibilità di infezzione incruciata di germi trà i cunduttori affetta a guida sicura di i cunduttori.

 

 

Una vittura hè una "casa" mobile.Un cunduttore passa circa 2 ore in vittura per andà da è da u travagliu ogni ghjornu secondu l'ore di travagliu normale (escludendu l'emboli di trafficu).U scopu di a sterilizazione in a vittura hè di eliminà ogni tipu di terra è l'odore, è ancu di cuntrullà a crescita di diversi muffa è bacteria., chì furnisce una sensazione di guida pulita, bella è cunfortu.

 

 

 

allora chì duvemu fà ?

A disinfezzione di l'ozone di l'auto 100% uccide ogni tipu di virus stubborn in l'aria, uccide i batteri, elimina completamente l'odori, è furnisce un spaziu veramente sanu.L'ozonu pò ancu sguassà in modu efficace i gasi tossichi cum'è CO, NO, SO2, gas di mustarda, etc.

 

L'usu di a disinfezione di l'ozone è a sterilizazione ùn lascia micca sustanzi nocivi, è ùn pruvucarà micca a contaminazione secundaria à a vittura.Perchè l'ozonu hè rapidamente decompostu in l'ossigenu dopu a sterilizazione è a disinfezione, è l'ossigenu hè benefica è innocu per u corpu umanu.

A macchina di disinfezione di l'ozono adopta u metudu di disinfezione di punta in u mondu.A cuncentrazione di l'ozonu hè cumplettamente cuncepita in cunfurmità cù i requisiti di sterilizazione di u spaziu di l'auto, chì pò ottene cumplettamente l'effettu di uccide rapidamente batteri, virus, è eliminà l'odori in a vittura, creendu un spaziu di guida frescu è sanu per a maiò parte di i pruprietarii di vitture.

1. Furnisce un ambiente internu sanu è effittivamenti tumbà diversi pesti bacterial in u veiculu, cum'è acari, muffa, Escherichia coli, vari cocci, etc.;

2. Eliminate ogni tipu d'odori in a vittura, cum'è stink, rotten musty, diversi odori strani, etc.

 

I periculi per a salute di a formaldeide includenu principalmente i seguenti aspetti:

a.Effettu stimulanti: U dannu principalu di formaldehyde hè l'effettu irritante nantu à a pelle è a mucosa.Formaldehyde hè un velenu protoplasmicu, chì pò esse cumminatu cù a proteina.Quandu si inalate à alta concentrazione, seriu irritazione respiratoria è edema, irritazione di l'ochji è mal di testa.

b.Sensibilizazione: U cuntattu direttu di a pelle cù formaldehyde pò causà dermatite allergique, pigmentazione è necrosi.L'inalazione di alta concentrazione di formaldeide pò induce l'asma bronchiale

c.Effettu mutagenicu: alta concentrazione di formaldeide hè ancu una sustanza genotossica.L'animali di u laboratoriu ponu causà tumuri nasofaringei quandu inalati in alta concentrazione in u laboratoriu.

d.Manifestazioni eccezziunale: mal di testa, vertigini, fatigue, nausea, vomitu, strettezza di u pettu, dolore d'ochju, mal di gola, malu appetite, palpitazioni, insomnia, perdita di pisu, perdita di memoria è disordini autonomi;inhalation-longu termine da e donne incinta pò purtà à malformazioni fetali, o ancu a morte, l'inhalation longu di l'omi pò purtà à a deformità di sperma maschili, a morte è cusì.


Tempu di Postu: Mar-11-2022